Interactie tussen merk en doelgroep

ONDERDEEL VAN DE MARKETINGCOMMUNICATIEGROEP

SEA campagne

SEA-optimalisatie: zet u SEA slim genoeg in?

Op zoek naar resultaat met online adverteren?

Bereik meetbaar betere resultaten met zoekmachine-adverteren.

Maak vrijblijvend een afspraak

Maak vrijblijvend een afspraak

Zoekmachinemarketing is een continu veranderende wereld. SEA (Search Engine Advertising) valt in combinatie met SEO (Search Engine Optimization) onder de term ‘zoekmachinemarketing’. Hierbij is SEA het gedeelte waarvoor u betaalt, waardoor u gegarandeerd bovenaan komt.

SEA strategie

Maar voor succes met Adwords is er een strategische, stevige basis nodig. Een slimme campagne-indeling en de juiste campagne–instellingen zijn hiervoor cruciaal. Het optimaliseren van de inzet van uw huidige SEA zorgt voor een aanzienlijk hoger rendement.

Voordelen SEA-optimalisatie

  • Gegarandeerd vindbaar in de zoekmachines
  • Zorgt voor een strategische, stevige basis
  • Bespaart kosten (hoger rendement)
  • Richt zich nog specifieker op uw doelgroep

SEA draagt bij aan het vergroten van uw naamsbekendheid, de engagement met uw klant en hun merkvoorkeur. 

Zoekmachinemarketing: waarom BIMBIM Nieuwe Media?

  • U krijgt inzicht in het optimalisatieproces
  • U heeft elk moment toegang tot uw Adwords Campagnes
  • Ons team van Google Adwords Qualified Individuals denkt graag met u mee

Wij kijken graag, samen met u naar uw huidige SEA-inzet/strategie. Hierbij nemen we uw doelstellingen mee en brengen we uitgebreid uw doelgroep(en) en hun zoekgedrag in kaart. Naar aanleiding hiervan ontwikkelen wij een geoptimaliseerde zoekwoordstrategie die zorgt voor een hoger rendement. 

Wilt u van uw Google-Adwordscampagnes een succes maken? Neem direct contact op!

Lees ook alles over:

Case: Kiyoshi

Japans restaurant Kiyoshi vroeg ons hoe zij minder Groupon-bezoekers konden krijgen en meer kosteneffectieve, online reserveringen. Na een nauwkeurige vergelijking met de concurrentie, analyse van de doelgroep en hun zoekgedrag ontwikkelden wij een aparte landingspagina voor Kiyoshi.

Deze landingspagina hebben we geoptimaliseerd voor de zoekmachines (d.m.v. SEO én SEA). De uitgekiende Adwordscampage, waarbij zoekwoorden, advertenties en landingspagina elkaar versterkten, zorgde voor een goede vindbaarheid bij de juiste doelgroep. En door middel van een duidelijke en eenvoudige call-to-action activeerden wij hen direct een online reservering te maken.

Het resultaat overtrof de verwachtingen. Binnen twee weken had het restaurant zijn investering terugverdiend. En vanaf dat moment kon het zelfs spreken van winst. In die korte tijd telden we 194 bezoeken aan de landingspagina, waarvan ongeveer 70 % een reservering maakte. De dagelijkse monitoring en bijsturing door BIMBIM verhoogden het resultaat.