Interactie tussen merk en doelgroep

ONDERDEEL VAN DE MARKETINGCOMMUNICATIEGROEP

Interactie tussen merk en doelgroep

Online marketing

‘Senses working overtime’

AANMELDEN VOOR EEN GRATIS SEO SCAN

Door de SEA optimalisatie van BIMBIM hebben wij binnen 6 maanden met hetzelfde aantal bezoekers in onze webshop onze conversie met meer dan 300% zien stijgen.

Wim van Beek,
Smeerolieboer.nl

BEZOEK OOK DEZE LABELS VAN DE MARKETINGCOMMUNICATIEGROEP

  • De Kleuver bedrijfscommunicatie
  • De Kleuver arbeidsmarktcommunicatie

Krachtige communicatie door online marketing

Uw doelgroep bereiken, hoe doet u dit nu effectief? Door hen te prikkelen. Hen uw merk te laten ontdekken. Begrijpen. Beleven. Omarmen. BIMBIM combineert haar kennis van webdesign en webdevelopment met de kennis van online marketing en communicatie om zo tot een verrassend effectief concept en resultaat te komen dat een sterk (online) merk creëert.

BIMBIM werkt, net als de andere labels van De Marketingcommunicatiegroep, vanuit een onafhankelijke en strategische basis. En richt zich op drie hoofdgebieden: web, e-commerce en apps, online marketing (zoals SEO, SEA en social media) en conversie-optimalisatie. Door uw daadwerkelijke vraag te achterhalen en dit te combineren met onze middelenvrije denkwijze, zorgt BIMBIM voor de ontwikkeling en uitvoer van winnende, prikkelende online concepten.

Uw website bovenaan in de zoekresultaten van Google?

Heeft u een goede website maar een slechte ranking? Bent u klaar voor groei maar heeft u onvoldoende traffic of een hoge bounce rate? Dan is het goed om uw SEO-strategie eens onder de loep te nemen. 

SEO strategie

Case

AXA

ICT-Applicaties

Axa Bicycle components, vroeg ons om mee te denken over een nieuwe website, waarin de website van de business line fietsonderdelen beter tot zijn recht kwam. Axa gaf in de gesprekken aan dat zij op zoek waren naar een totaalontzorger die rekening houdt met verschillende zaken. Eén hiervan is de ICT-Applicatie in de website: de sleutelservice. Via www.axa-stenman.com heeft de bezoeker de mogelijkheid te zoeken op sleutelnummer, waarna ze de bijbehorende sloten te zien krijgen. Doordat we deze applicatie gekoppeld hebben aan de productiemachine is er een geautomatiseerd proces tot stand gekomen dat zorgt voor een goed ingericht logistiek proces. Hierdoor werkt Axa aanzienlijk effectiever en is hun winst sindsdien enorm gestegen.

Lees meer over ICT-Applicaties

Case

WoonWerk

Games

WoonWerk stelde aan ons de vraag hoe hun doelgroep hun sites Arbowonen.nl en Personeelswijzerwonen.nl beter kon benutten. Om de sites van WoonWerk te promoten als dé complete praktische vraagbaak, ontwikkelden wij de WK-game. In deze game gingen werkgevers en werknemers met elkaar de strijd aan op diverse levels. Voor de eerste 5000 inschrijvers lagen originele oranje WK-slippers klaar. Tijdens het spel werd belangrijke informatie aangeboden via 'wist-u-datjes'. De deelnemers met de hoogste score werden iedere week beloond met prachtige prijzen. Het resultaat? Een betrokken doelgroep die de website wist te vinden!

Lees meer over Games

Case

Lantor

A/B-testen

Het internationale bedrijf Lantor was op zoek naar de invulling van twee zeer specialistische functies. Wij kregen de opdracht hiervoor zo goed en effectief mogelijk sollicitanten te werven. We stelden twee vacatures op en hebben van beiden een optie B gemaakt, om te testen welke lay-out beter aansloeg bij de doelgroep. A/B-testen gaat om het continue optimaliseren van webpagina-elementen om het conversiepercentage optimaal te houden. Lantor merkte al gauw resultaat. Vacatures werden snel ingevuld en er rolden goede en kwalitatieve resultaten uit.

Lees meer over A/B-testen

Case

ARAG

Online Marketingcampagnes

ARAG Rechtsbijstand is in Nederland één van de grootste bedrijven op het gebied van juridische dienstverlening. Het bedrijf is als onafhankelijke rechtsbijstandverzekeraar sinds 1962 actief op de Nederlandse markt. ARAG zocht een applicatie om leads via de website te genereren Zekerheid in een handomdraai. Ondernemers starten de risicoindiactor. Per vraag kleurt de risicoindicator rood, oranje of groen en weet je wat je bedrijfsrisico is. Direct advies? Na het invullen van de bedrijfsnaam, naam en emailadres ontvang je direct per email een gepersonaliseerd advies,automatisch in de huisstijl van ARAG. Door deze slimme applicatie te integreren in de CRM kunnen de online marketeers de interessante ‘rode’ en ‘oranje’ leads direct opvolgen. Samen met een uitgekiende online campagne heeft nu ook ARAG ‘Zekerheid in een handomdraai’ met kwalitatieve leads.

Lees meer over online marketingcampagnes

Case

AXA

ICT-Applicaties

Axa Bicycle components, vroeg ons om mee te denken over een nieuwe website, waarin de website van de business line fietsonderdelen beter tot zijn recht kwam. Axa gaf in de gesprekken aan dat zij op zoek waren naar een totaalontzorger die rekening houdt met verschillende zaken. Eén hiervan is de ICT-Applicatie in de website: de sleutelservice. Via www.axa-stenman.com heeft de bezoeker de mogelijkheid te zoeken op sleutelnummer, waarna ze de bijbehorende sloten te zien krijgen. Doordat we deze applicatie gekoppeld hebben aan de productiemachine is er een geautomatiseerd proces tot stand gekomen dat zorgt voor een goed ingericht logistiek proces. Hierdoor werkt Axa aanzienlijk effectiever en is hun winst sindsdien enorm gestegen.

Lees meer over ICT-Applicaties
BIMBIM online marketing
BIMBIM online marketing
BIMBIM online marketing
BIMBIM online marketing
BIMBIM online marketing