Interactie tussen merk en doelgroep

ONDERDEEL VAN DE MARKETINGCOMMUNICATIEGROEP

Leads generen

Lead generation: genereer kwalitatieve leads!

Toont u wel de juiste interesse in uw leads?

Benut de kennis van uw doelgroep voor effectieve online marketing.

Maak vrijblijvend een afspraak

Maak vrijblijvend een afspraak

Lead generation is een steeds vaker voorkomende marketingterm. Lead generation gaat om het achterhalen van de interesses en informatiebehoeftes van uw prospects. Dit heeft ten doel de gegevens van uw potentiële klanten te verzamelen.

lead nurtering

Er zijn vele soorten vormen van lead generation. Denk bijvoorbeeld aan lead generation voor business to business maar ook voor particulieren. 

Wij helpen u om de doelgroep zo specifiek mogelijk te benaderen.

Lees ook alles over:

Case: FiscaalFit.nl

Van Braak Accountants vroeg BIMBIM Nieuwe Media mee te denken over de werving van nieuwe leads/klanten. Hiervoor ontwikkelden wij de actiesite FiscaalFit.nl. De belofte van FiscaalFit.nl is, dat iedere organisatie met fiscaal advies flink geld kan besparen. Per doelgroep is er een herkenbare actiesite ontwikkeld. Via een snelle test op de site weet de bezoeker meteen of er belastingvoordeel te behalen valt en of een second opinion zinvol is. Een online campagne, social media, free publicity in de vakbladen en gefaseerde direct mailings ondersteunen de actiesite. Een belbureau verzorgt de follow-up. Het resultaat is zeer positief: er wordt dagelijks een structureel aanbod van kwalitatieve leads gegenereerd waar ook concrete klanten uit voort zijn gekomen.