Interactie tussen merk en doelgroep

ONDERDEEL VAN DE MARKETINGCOMMUNICATIEGROEP

Social media marketing

Social media: belangrijke factor binnen uw online marketingmix

Hoe sterk is uw social mediastrategie?

Maak uw doelgroep tot ambassadeur met social mediamarketing.

Maak vrijblijvend een afspraak

Maak vrijblijvend een afspraak

Wat doet u al met social media? Welke platforms kent u? Welke zet u in en waarom? Door middel van onze social mediastrategiecheck krijgt u uw organisatie, doelgroep en doelen helder in beeld wat zorgt voor een goede opstap voor een effectieve social mediastrategie.

social fanbase

Social media biedt de mogelijkheid om laagdrempelig de interactie aan te gaan met uw doelgroep. Een dialoog dus, waarbij u en uw klant op gelijk niveau staan. Maar social media zijn ook ter ondersteuning in te zetten. Steeds vaker zet social mediacommunicatie online of crossmediale campagnes extra kracht bij. Regelmatig zien we voorbeelden voorbij komen van marketingcampagnes die viraal gaan en in groten getale geliket worden op Facebook of geretweet op Twitter. 

Het is belangrijk om dergelijke kanalen op basis van een specifieke doelstelling in te zetten. BIMBIM Nieuwe Media helpt u graag bij het maken van deze keuzes en het ontwikkelen en toepassen van social media in uw marketingcampagnes.

Met weinig kosten is het mogelijk op grote schaal een specifieke doelgroep te benaderen, uw naamsbekendheid te vergroten en een positief imago te ontwikkelen. Wacht niet langer, zet uw online marketing kracht bij! Neem direct contact op en doorloop vrijblijvend samen met ons de social media strategiecheck. 

Lees meer over social mediamarketing...

Lees ook alles over:

Case: Stadsglossy Het Nieuwe van Veenendaal

Gemeente Veenendaal en Stichting Promotie Veenendaal waren op zoek naar een medium om Veenendaal te profileren. Dit resulteerde in ons winnende voorstel: de stadsglossy Het Nieuwe van Veenendaal die bewoners, ondernemers, werknemers en bezoekers uit de regio met elkaar verbindt. Het succes van de glossy, die slechts twee maal per jaar uitkomt, is mede te danken aan de uitstekende inzet van social media. Wij hebben de social mediakanalen opgebouwd tot waar ze nu nog steeds staan, ondanks dat deze niet meer direct in onze handen is. Het resultaat: stevige fanbases met mooie aantallen kwalitatieve, échte likes en een bovengemiddeld interactiepercentage. Social media hield de Veenendaler op de hoogte en verbonden met de ondernemer en elkaar.