Interactie tussen merk en doelgroep

ONDERDEEL VAN DE MARKETINGCOMMUNICATIEGROEP

Games

Games als communicatiemiddel

Durft u te spelen met emoties?

Scoor met prikkelende games bij uw doelgroep.

Maak vrijblijvend een afspraak

Maak vrijblijvend een afspraak

Games roepen emoties op. Van spanning tot hilariteit; alles is mogelijk. Games zijn ontspannend, maar ook een uiterst geschikt communicatiemiddel. Een middel dat uw doelgroep gemakkelijk aanspreekt. Tenslotte, we zijn allemaal eerder geneigd ‘even’ dat spel op die site te proberen, dan een enquête in te vullen. 

Game Woonwerk

Games zijn uiterst geschikt voor het creëren van een sterke merkbeleving en betrokkenheid. Maar games kunnen ook bijdragen aan het kweken van begrip of het creëren van bewustwording omtrent een bepaalde zaak. Een ander doel kan zijn het tot stand brengen van een daadwerkelijke gedragsverandering. Op basis van strategische sessies stellen wij een effectief plan op dat aansluit op uw doelen.

Maak van uw merk of product een beleving: kies voor een interactieve game!

Lees ook alles over:

Case: WoonWerk

WoonWerk stelde aan ons de vraag hoe hun doelgroep hun sites Arbowonen.nl en Personeelswijzerwonen.nl beter kon benutten. Om de sites van WoonWerk te promoten als dé complete praktische vraagbaak, ontwikkelden wij de WK-game. In deze game gingen werkgevers en werknemers met elkaar de strijd aan op diverse levels. Voor de eerste 5000 inschrijvers lagen originele oranje WK-slippers klaar. Tijdens het spel werd belangrijke informatie aangeboden via 'wist-u-datjes'. De deelnemers met de hoogste score werden iedere week beloond met prachtige prijzen. Het resultaat? Een betrokken doelgroep die de website wist te vinden!